A Milli Kadın Basketbol Takımı Antalya'da

A Milli Kadın Basketbol Takımı Antalyada
2012 FIBA Kadınlar Olimpiyat Elemeleri'ne hazırlanan A Milli Kadın Basketbol Takımı, ikinci etap çalışmalarına Antalya'da başladı.

- 2012 FIBA Kadınlar Olimpiyat Elemeleri'ne hazırlanan A Milli Kadın Basketbol Takımı, ikinci etap çalışmalarına Antalya'da başladı.

2012 FIBA Kadınlar Olimpiyat Elemeleri'ne hazırlanan A Milli Kadın Basketbol Takımı, ayağının tozuyla Kepez Erdal Öner Spor Salonu'nda ikinci etap çalışmalarına başladı. Başantrenör Ceyhun Yıldızoğlu yönetiminde çalışan Ay-yıldızlıların bir hayli neşeli oldukları gözlendi. Antrenmana hafif koşu ve ısınma hareketleri ile başlayan milliler, hücum ve savunma organizasyonları çalıştıktan sonra, şut çalışması yaptı.

İkinci etap kamp çalışmalarının sonunda A Milliler, 30 Mayıs - 1 Haziran tarihleri arasında Karadağ, Japonya ve Beyaz Rusya'nın katılacağı Kepez Turnuvası'nda ilk hazırlık maçlarını oynayacak.

A Millilerin aday kadrosunda 19 basketbolcu yer alıyor.

A MİLLİ KADIN BASKETBOL TAKIMI ANTALYA'DA

A MİLLİ KADIN BASKETBOL TAKIMI ANTALYA'DA

A MİLLİ KADIN BASKETBOL TAKIMI ANTALYA'DA

A MİLLİ KADIN BASKETBOL TAKIMI ANTALYA'DA

A MİLLİ KADIN BASKETBOL TAKIMI ANTALYA'DA

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.