29 Yıl Sonra Gelen Sevinç

29 Yıl Sonra Gelen Sevinç
Fenerbahçe'nin Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanması, İzmir'de doyasıya kutlandı.

- Fenerbahçe'nin Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanması, İzmir'de doyasıya kutlandı.

Fenerbahçe, Türkiye Kupası'nı bugüne kadar 1968, 1974, 1979 ve 1983 yıllarında 4 kez kazandı. Sarı-lacivertliler, 1983 yılından itibaren 7 kez finale kalmasına rağmen kupayı müzesine götüremedi.

İzmir'de Fenerbahçe taraftarları, maçın bitiş düdüğü ile birlikte konvoylar oluşturarak, şehir turu attılar. Alsancak Gündoğdu meydanında toplanan taraftarlar kupa sevincini doyasıya yaşarken, ‘biber gazı oley’ şeklinde slogan atarak derbide yaşanan olaylara göndermede bulundular.

29 YIL SONRA GELEN SEVİNÇ

29 YIL SONRA GELEN SEVİNÇ

29 YIL SONRA GELEN SEVİNÇ

29 YIL SONRA GELEN SEVİNÇ

29 YIL SONRA GELEN SEVİNÇ

29 YIL SONRA GELEN SEVİNÇ

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.