KMTSO sosyal medya yönetimini anlattı

KMTSO sosyal medya yönetimini anlattı
Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası sosyal medyanın işletmeler içindeki yönetimi ile ilgili seminer düzenledi.

Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası (KMTSO), üyelerinin kurumsal gelişimine yönelik etkinliklerine devam ediyor.

Bu kapsamda, Avrupa işletmeler Ağı Projesi kapsamında, Kahramanmaraş Kadın Girişimciler Kurulu (KAGİK) ve Kahramanmaraş Genç Girişimciler Kurulu (KAGEGİK) işbirliği ile “İşletmelerde Sosyal Medya Yönetimi Hakkında Bilgilendirme Semineri” gerçekleştirildi.

KMTSO Eğitim Salonunda gerçekleştirilen ve açılışını KAGEGİK Başkanı Aykut Balcıoğlu’nun yaptığı seminerde, birçok büyük şirketin sosyal medya danışmanlığını yürüten Özge Vural konuştu.

KAGEGİK Başkanı Aykut Balcıoğlu yaptığı konuşmada, “Kahramanmaraş’ın gelişmesini, zaten iyi olduğumuz alanlarda daha iyi olmayı ve bu kahraman şehre yakışır işler yapmayı hedefliyoruz” dedi.

img_6848.jpg

Balcıoğlu, “Bu bağlamda eylül ayında başlayan ve Aralık ayına kadar sürecek olan yaklaşık 30 eğitim programı planladık. Bu programları da KMTSO ve KAGEGİK sosyal medya hesaplarından ve web sitesinden paylaşıyoruz. Bugün de burada işletmelerde sosyal medya kullanımı ve yönetimi hakkındaki programımızı düzenlemek için toplandık.” şeklinde konuştu.

Dünyanın başlangıcından buyana değişim içerisinde olduğunu belirten Balcıoğlu, “Ve bugün de bunun etkileri çok daha belirgin bir şekilde görülmekte. Bundan kısa bir geçmişe kadar hiç olmayan firmalar bugün dünyanın en büyük firmaları arasında yerlerini alan teknoloji, yazılım, uygulama ve sosyal medya firmaları. Bu değişim bile dünyanın gidişatını, bizlerin de kendi şirketlerinde bu değişime ayak uydurması gerektiğini gösteriyor.” dedi.

Balcıoğlu şöyle devam etti: “Sosyal medya kapsamında bugün dünya devi, Facebook, Twitter, İnstagram, Linkedin, Snapchat gibi firmaların dışında da yine diğer alanlarda faaliyet gösteren dev şirketler artık reklam, tanıtım, pazarlama faaliyetlerini ve bütçelerini alışılagelmiş mecralardan bu bahsettiğim dijital mecralara kaydırmış durumdalar. Müşterilerine daha iyi temas sağlamak isteyen, anlık ve etkili sonuçlar almak isteyen firmalar bugün birçok enstrümanıyla sosyal medyayı aktif bir şekilde kullanmakta. Tabi bunlar hepimizin yüzeysel anlamda takip ettiği değişimlerin kısa bir özeti. Bunların daha fazlasını öğrenmek ve doğru bilgiyi almak, doğru şekilde kullanmak için de bu eğitimi düzenledik.”

img_6835.jpg

Sosyal medya danışmanı Özge Vural sunumlar eşliğinde yaptığım konuşmada, sosyal medyanın şirketler için önemine değinerek “Sosyal medya şirketlerinizin bilinirliğini artıran, online itibar yönetimi imkanı vererek 7/24 ulaşılabilir bir marka olmanızı sağlar. Sosyal medya doğru kullanıldığı takdirde başarısız olmak mümkün değildir.” dedi.

Vural, “Bir markayı yaratırken pazardaki açığı yakalamak, farklı olmak, fark yaratmak gerekiyor. Günümüzde, dünya yüzünü dijitale döndü. Sosyal medya özen isteyen bir mecra. Bir gün post koyup bir sonraki gün koymadığınız an unutulabileceğiniz bir mecra.  Tavsiyem şudur: Aktif kullanım, dikkatli kullanım, doğru yazım onları istedikleri hedefe ulaştırabilir.  Eğer bu bir marka ise karşı tarafı takipçiyi anlamaya çalışarak kullanmak çok önemli. Marka imajı, markanın kurumsalı ve sosyal medya hesapları dâhil olmak üzere komple 360 derece düşünerek bir markayı oluşturmalı. Başarı, oluşturduğunuz marka ve pazardaki açıkla doğru orantılıdır.” şeklinde konuştu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.