Ziyaret İçin 500 Metre Yürüdü

Ziyaret İçin 500 Metre Yürüdü
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kastamonu’da Şeyh Şaban-ı Veli Hazretleri ile Mehmet Feyzi Efendi’nin türbelerini ziyaret etti.AK Parti Kastamonu İl Başkanlığı Kongresi’nin ardından Şeyh Şaban-ı Veli Hazret...

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Kastamonu’da Şeyh Şaban-ı Veli Hazretleri ile Mehmet Feyzi Efendi’nin türbelerini ziyaret etti.

AK Parti Kastamonu İl Başkanlığı Kongresi’nin ardından Şeyh Şaban-ı Veli Hazretlerinin Türbesi’ni ziyaret eden Başbakan Ahmet Davutoğlu’na vatandaşlar büyük ilgi gösterdi. Asa suyundan içen Davutoğlu, türbede dua etti. Davutoğlu vatandaşlarla bir süre sohbet etti. Çocuklara hediyeler dağıtan Davutoğlu, daha sonra yaklaşık 500 metrelik yolu yürüyerek Mehmet Feyzi Efendi’nin türbesine geçti. Davutoğlu’nun türbe ziyaretleri sırasında polis ekipleri yoğun güvenlik önlemi aldı. Bir polis helikopteri ise havadan sürekli tarama yaptı.

Türbe ziyaretlerinin ardından Başbakan Davutoğlu, otobüsle Kastamonu Valiliği’ne gitti.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.