Temizlik İşçileri İş Bıraktı

Temizlik İşçileri İş Bıraktı
Hatay’ın İskenderun ilçesinde, 3 aydan bu yana maaşlarını alamadıklarını söyleyen temizlik işçileri iş bıraktı.İskenderun Belediyesi’nde bir taşeron firmaya bağlı olarak çalışan işçiler, maaşlarının y...

Hatay’ın İskenderun ilçesinde, 3 aydan bu yana maaşlarını alamadıklarını söyleyen temizlik işçileri iş bıraktı.

İskenderun Belediyesi’nde bir taşeron firmaya bağlı olarak çalışan işçiler, maaşlarının yatırılmadığını söyleyerek, 1 gün boyunca çöpleri toplamadı.

Çankaya Mahallesi’nde bulunan Geri Dönüşüm Atık Bertaraf Tesisi önünde toplanan işçiler adına bir açıklama yapan Osman Sağlam, maaşları yatana kadar işbaşı yapmayacaklarını söyledi. Sağlam, “Biz burada grev yapmıyoruz. Biz burada iş bırakma eylemi yapıyoruz. Paramızı istiyoruz. Para, hesabımıza yattığı an işe çıkacağız. Yetkililerden yardım talep ediyoruz” diye konuştu.

Mağduriyetlerini dile getiren diğer işçiler ise, “Ailelerimizden biri hastalandığında hep bir arada para topluyoruz. Eşlerimizle ayrılık noktasına geldik. Çocuklarımıza karne hediyesi alamadık” şeklinde tepkilerini dile getirdi.

HATAY'IN İSKENDERUN İLÇESİNDE, 3 AYDAN BU YANA MAAŞLARINI ALAMADIKLARINI SÖYLEYEN TEMİZLİK İŞÇİLERİ İŞ BIRAKTI.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.