Pazarcık’a Kent Meydanı Projesi

Pazarcık’a Kent Meydanı Projesi
Pazarcık belediye başkanı Yakup Hamdi Bozdağ’ın seçimde vaat ettiği en büyük projelerden biri olan kent meydanı projesi için düğmeye basıldı.

Pazarcık belediye başkanı Yakup Hamdi Bozdağ’ın seçimde vaat ettiği en büyük projelerden biri olan kent meydanı projesi için düğmeye basıldı.

İlçe merkezinde bulunan hükümet binası ve jandarma komutanlığı yerleri değişiklerle bu alana meydan yapılması hususunda belediye başkanı Yakup Hamdi Bozdağ gerekli bakanlarla görüşmelere başladı. Görüşmeler olumlu sonuçlanırsa en geç 2018 de ilçeye yakışır büyük bir meydan yapılacak. Şuan ilçenin en büyük ihtiyaçları arsında yer alan bu projeyi Pazarcık halkı heyecan ve sabırsızlıkla bekliyor. Bozdağ ile yapılan görüşmede bu program faaliyete geçmesi çok önemli bir ihtiyacımızı karşılayacaktadır. İlçede bu meydan halkın hem miting hem de açık hava için kullanılacağı belirtti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.