Mahsur Kalan Dağcı: “Dayanamıyoruz Artık”

Mahsur Kalan Dağcı: “Dayanamıyoruz Artık”
İzmir’de dağda mahsur kalan dağcılardan İbrahim Bedir, “Dayanamıyoruz artık. Donuyoruz” dedi.İzmir’in Ödemiş ilçesine bağlı Bozdağ’ın zirvesinde mahsur kalan 19 dağcıdan İbrahim Bedir’in eniştesi tele...

İzmir’de dağda mahsur kalan dağcılardan İbrahim Bedir, “Dayanamıyoruz artık. Donuyoruz” dedi.

İzmir’in Ödemiş ilçesine bağlı Bozdağ’ın zirvesinde mahsur kalan 19 dağcıdan İbrahim Bedir’in eniştesi telefon açarak mahsur kalana dağcı ile konuştu.

Eniştesinin telefon görüşmesinde hoparlörden sesi duyulan dağcı İbrahim Bedir, “Dayanamıyorum artık, donuyoruz” dedi.

İbrahim Bedir ile yaptığı telefon görüşmesini aktaran eniştesi şunları söyledi: “Şu an biraz zorlanıyorlar. Şarjları da az o yüzden fazla konuşamıyoruz. Baya zorlanıyorlar. ‘Şu anda zor şartlar altındayız. Zor dayanıyoruz, donuyoruz’ diyor. Koordinatları bildirmişler, acil yardım bekliyorlar şu anda. Şarjı bitmesin diye kapattık. Hepsi bir arada bulunuyor.”

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.