Hayvanlar İçin Veterinerlerden 24 Saat Kar Nöbeti

Hayvanlar İçin Veterinerlerden 24 Saat Kar Nöbeti
Bursa’nın Orhangazi ilçesinde, Belediye Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri, çetin kış şartlarıyla boğuşan hayvanlar için 24 saat nöbet tutuyor. Karda devriye gezen ekipler, yaralı halde buldukları şa...

Bursa’nın Orhangazi ilçesinde, Belediye Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri, çetin kış şartlarıyla boğuşan hayvanlar için 24 saat nöbet tutuyor. Karda devriye gezen ekipler, yaralı halde buldukları şahini tedavi etti.

Orhangazi Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri, soğuk kış şartları sebebiyle 24 saat mesailerine devam ediyor. Devriye de gezen ekipler, göl kenarında yaralı halde buldukları şahine ilk müdahaleyi yaptı. Yaralı şahin daha sonra Yaban Hayatı Koruma Müdürlüğü ekiplerine teslim etti.

Ekipler, kar yağışının artması üzerine sokak hayvanlarının beslenme odaklarını da tek tek gezerek mama bıraktı. Çalışmaların ağır hava şartlarıyla birlikte 24 saat devam edeceğini bildiren yetkililer, yaban hayvanları için dağ bölgelerine yiyecek bırakacaklarını söyledi.

BELEDİYE VETERİNER İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ EKİPLERİ, ÇETİN KIŞ ŞARTLARIYLA BOĞUŞAN HAYVANLAR İÇİN 24 SAAT NÖBET TUTUYOR. KARDA DEVRİYE GEZEN EKİPLER, YARALI HALDE BULDUKLARI ŞAHİNİ TEDAVİ ETTİ.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.