Havalimanında Bekleyen Japon Gazeteciler Gaziantep’ten Ayrıldı

Havalimanında Bekleyen Japon Gazeteciler Gaziantep’ten Ayrıldı
IŞİD’in elinde tuttuğu Japon gazeteci Kenji Goto’yu infaz ettiğini duyurması üzerine havalimanında bekleyen Japon gazeteciler Gaziantep’ten ayrıldı.

- IŞİD’in elinde tuttuğu Japon gazeteci Kenji Goto’yu infaz ettiğini duyurması üzerine havalimanında bekleyen Japon gazeteciler Gaziantep’ten ayrıldı.

IŞİD’in elinde tuttuğu Japon gazeteci Kenji Goto’yu infaz ettiğini duyuran bir video yayımlamasının ardından yaklaşık 1 haftadır Gaziantep Havalimanı’nda bekleyen Japon gazeteciler kentten ayrıldı. Takas yapılarak serbest bırakılması beklenen Kenji Goto’nun infaz edilmesi Japon meslektaşları arasında büyük bir üzüntüye neden oldu. Nippon Hoso Kyokai (NHK) muhabiri Go Sagawa ve Nippon Television Network (NTV) muhabiri Ramy Amin, yaşanan olayın üzücü olduğunu vurguladılar.

Japon gazeteciler, öğle saatlerinde uçakla Gaziantep’ten ayrıldı.

HAVALİMANINDA BEKLEYEN JAPON GAZETECİLER GAZİANTEP’TEN AYRILDI

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.