Erdoğan İki Başkanı Da Tebrik Etti

Erdoğan İki Başkanı Da Tebrik Etti
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Anayasa Mahkemesi Başkanlığına seçilen Zühtü Arslan ve Yargıtay Başkanlığına seçilen İsmail Rüştü Cirit’i tebrik etti.Cumhurbaşkanlığından yapılan yazılı açıklamada...

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Anayasa Mahkemesi Başkanlığına seçilen Zühtü Arslan ve Yargıtay Başkanlığına seçilen İsmail Rüştü Cirit’i tebrik etti.

Cumhurbaşkanlığından yapılan yazılı açıklamada Erdoğan, Anayasa Mahkemesi Başkanlığına seçilen Prof. Dr. Zühtü Arslan ve Yargıtay Başkanlığına seçilen İsmail Rüştü Cirit’e telgraf göndererek tebriklerini ilettiği belirtildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.