Diyarbakır’da Kobani Kutlaması

Diyarbakır’da Kobani Kutlaması
Demokratik Bölgeler Partisi (DBP) Diyarbakır İl Başkanlığı, Kobani’nin Kürt güçlerinin ele geçmesini düzenledikleri mitingle kutladı.

– Demokratik Bölgeler Partisi (DBP) Diyarbakır İl Başkanlığı, Kobani’nin Kürt güçlerinin ele geçmesini düzenledikleri mitingle kutladı.

DBP Diyarbakır İl Başkanlığı tarafından Batıkent Meydanı’nda düzenlediği mitingle

Kobani’nin Kürt güçlerinin ele geçmesini kutladı. Yaklaşık 5 bin kişinin katıldığı mitinge telefon bağlantısı kurulan PYD Eşbaşkanı Asya Abdullah Kobani’nin IŞİD’ten temizlendiğini ifade etti. DBP Eşbaşkanı Kamuran Yüksek, Kobani zaferinin bölge insanın emeğini bir sonucu olduğunu dile getirerek, “Biz eğer ulusal birliğimizi bu şekilde sergilersek, biz bugün Kobani’yi yarın Rojava’nın tamamını ve 4 parça Kürdistan’ın özgürlüğünü hep birlikte sağlayacağız. Güney Kürdistan’da Kobani’ye giden kardeşlerimizi selamlıyorum” dedi. Konuşmaların ardından miting, konser etkinliğiyle devam etti.

DİYARBAKIR’DA KOBANİ KUTLAMASI

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.