Çaycı Hüseyin, Şişko Nuri’yi Ziyaret Etti

Çaycı Hüseyin, Şişko Nuri’yi Ziyaret Etti
Atakum Belediyesi’nin davetlisi olarak Samsun’a gelerek tiyatro oyunu sergileyen ‘Çaycı Hüseyin’ lakaplı Alparslan Özmol, oyun sonrası ‘Şişko Nuri’ lakaplı Sıtkı Sezgin’i ziyaret etti.Atakum Belediyes...

Atakum Belediyesi’nin davetlisi olarak Samsun’a gelerek tiyatro oyunu sergileyen ‘Çaycı Hüseyin’ lakaplı Alparslan Özmol, oyun sonrası ‘Şişko Nuri’ lakaplı Sıtkı Sezgin’i ziyaret etti.

Atakum Belediyesi’nin kültür etkinlikleri kapsamında sahnelenen ‘İbişin Maceraları’ adlı tiyatro oyunun ardından Türk sinemasının unutulmaz oyuncusu olan ‘Şişko Nuri’ lakaplı Sıtkı Sezgin’i Büyükşehir Belediyesi’ne ait olan Huzurevi’nde ziyaret eden ‘Çaycı Hüseyin’ ve Alparslan Özmol birbirleriyle hasret giderdiler.

Duygusal anların yaşandığı ziyarette Alparslan Özmol, Sıtkı Sezgin’e çiçek verdi.

ATAKUM BELEDİYESİ’NİN DAVETLİSİ OLARAK SAMSUN’A GELEREK TİYATRO OYUNU SERGİLEYEN ‘ÇAYCI HÜSEYİN’ LAKAPLI ALPARSLAN ÖZMOL, OYUN SONRASI ‘ŞİŞKO NURİ’ LAKAPLI SITKI SEZGİN’İ ZİYARET ETTİ.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.