Bulduğu Altın Künyeyi Belediyeye Teslim Etti

Bulduğu Altın Künyeyi Belediyeye Teslim Etti
Tokat’ta bir vatandaş kaldırımda bulduğu altın künyeyi belediyeye teslim etti.Çekenli İş Merkezi yakınlarında kaldırımda altın künye bulan Cihan Yıldız, yaklaşık 10 gün geçmesine rağmen künyenin sahib...

Tokat’ta bir vatandaş kaldırımda bulduğu altın künyeyi belediyeye teslim etti.

Çekenli İş Merkezi yakınlarında kaldırımda altın künye bulan Cihan Yıldız, yaklaşık 10 gün geçmesine rağmen künyenin sahibini bulamadı. İlgili kurumlara başvurarak not bırakan Yıldız, Tokat Belediyesi’ne giderek yaklaşık bin 600 TL değerindeki altın künyeyi tutanak karşılığında yetkili kişiye teslim etti. Yıldız, emniyet yetkilileri nezaretinde altın kolyeyi belediyenin kayıp ilan bürosuna teslim ettiğini ifade ederek, “Vicdanen huzurlu bir şekilde buradan ayrılmanın mutluluğunu yaşıyorum. Ben vatandaşlık görevimi yaptım. Tokatlı bir vatandaş olarak üzerime düşen görevi yerine getirdiğimi düşünüyorum” dedi.

TOKAT'TA BİR VATANDAŞ KALDIRIMDA BULDUĞU ALTIN KÜNYEYİ BELEDİYEYE TESLİM ETTİ.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.