Boydak Holding Önünde İşçilerden Sendika Yöneticilerine Tepki

Boydak Holding Önünde İşçilerden Sendika Yöneticilerine Tepki
Boydak Holding bünyesinde çalışan Boytaş işçileri Boydak Holding önünde sendika yöneticilerine tepki gösterdi.Kendilerine yüzde 3 zam yapılacağını söylendiği belirtilen Boydak Holding bünyesinde çalış...

Boydak Holding bünyesinde çalışan Boytaş işçileri Boydak Holding önünde sendika yöneticilerine tepki gösterdi.

Kendilerine yüzde 3 zam yapılacağını söylendiği belirtilen Boydak Holding bünyesinde çalışan Boytaş işçileri holding önünde eylemlerini sürdürüyor. Boytaş işçileri kendileri ile görüşmeye gelen bağlı bulundukları sendika yöneticilerine tepki göstererek çakmak, kalem ve metal eşyalar fırlattı. Fırlatılan metal parçasının isabet etmesi sonucu yaralanan bir işçi fabrika revirine götürüldü.

Yapılan eylemde ayrıca, fabrika işçileri kendileri ile görüşmek ve destek olmak istediklerini söyleyen başka sendika yöneticilerine de tepki gösterdi. Fabrika işçileri holding önünde yaktıkları ateşle ısınarak eylemini sürdürüyor.

BOYDAK HOLDİNG BÜNYESİNDE ÇALIŞAN BOYTAŞ İŞÇİLERİ BOYDAK HOLDİNG ÖNÜNDE SENDİKA YÖNETİCİLERİNE TEPKİ GÖSTERDİ.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.