19 Dağcı Kar Nedeniyle Mahsur Kaldı

19 Dağcı Kar Nedeniyle Mahsur Kaldı
İzmir’in Ödemiş ilçesinde bulunan Bozdağ’da kar yağışı ve tipi nedeniyle 19 kişilik dağcılık ekibi mahsur kaldı. Edinilen bilgiye göre, Bozdağ’da 14. kış şenliğine katılan eğitimli 19 dağcı, öğle saat...

İzmir’in Ödemiş ilçesinde bulunan Bozdağ’da kar yağışı ve tipi nedeniyle 19 kişilik dağcılık ekibi mahsur kaldı.

Edinilen bilgiye göre, Bozdağ’da 14. kış şenliğine katılan eğitimli 19 dağcı, öğle saatlerinde dağa tırmanırken tipi nedeniyle bölgede mahsur kaldı.

İzmir Valisi Mustafa Toprak konuyla ilgili yaptığı açıklamada, dağcıların mahsur kaldığı bilgisine ulaştıklarını ve AFAD ekibinin bölgeye sevk edildiğini bildirdi. Vali Toprak, Ödemiş Kaymakamlığında bir kriz merkezinin de kurulduğunu ifade ederek, devletin tüm imkanlarının seferber edildiğini sözlerine ekledi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.