Lezzetin galibi Domino’s EuroLeague ve EuroCup’ın resmi sponsoru!

Lezzetin galibi Domino’s EuroLeague ve EuroCup’ın resmi sponsoru!
Türkiye’de evlere servisin öncüsü Domino’s, “Domino’s Sporu Besler” sloganıyla Avrupa’nın en prestijli iki basketbol organizasyonu olan EuroLeague ve EuroCup’ın resmi sponsorluğunu üslendi.

Lezzetin galibi Domino’s bu sponsorlukla spora ve sporculara yönelik desteğine son hızla devam ediyor. EuroLeague sponsorluğunu yepyeni bir reklam filmiyle kutlayan Domino’s bu filmle heyecan dolu bir basketbol sezonunun da habercisi oluyor.

Daima güzel anları çoğaltmak, mutluluğu paylaşmak adına çalışan, “Mahallenin Pizzacısı” Domino’s, 2020-2021 sezonu EuroLeague ve EuroCup resmi sponsorluğunu üstlenerek, spora ve sporculara tam destek veriyor.

Avrupa’nın en prestijli iki basketbol organizasyonu EuroLeague ve EuroCup’ın resmi sponsoru olan lezzetin galibi Domino’s, en heyecanlı paylaşımların, en coşkulu kutlamaların yaşandığı spora olan desteğini “Domino’s Sporu Besler” sloganıyla perçinliyor.

BASKETBOL HEYECANINA DOMİNO’S DESTEĞİ!

Kurumsal felsefesinin bir uzantısı olan 360 derece pazarlama yaklaşımıyla yatırımlarına devam eden, televizyondan dijital mecraya, açıkhava reklam kanallarına kadar çok geniş bir yelpazede birbirini destekleyen iletişim çalışmaları gerçekleştiren Domino’s, pazarlama tarafındaki bu gücünü şimdi de basketbol tutkunları için kullanıyor.

REKLAM FİLMİYLE GELEN KUTLAMA!

Domino’s, EuroLeague’e yönelik resmi lezzet sponsorluğunu bir kutlama niteliğindeki yeni reklam filmiyle duyuruyor. Reklam filminde “Domino’s daha yeni ısınıyor, asıl fırından çıkınca görün onu” diyen, “Domino’s Sporu Besler” sloganıyla markanın sponsorluğa ilişkin coşkusunu aktaran Domino’s, bu tanıtım filmiyle heyecanlı bir basketbol sezonunun da habercisi oluyor. Yaratıcı reklam filmiyle izleyicilerde adeta canlı bir maç izliyormuş izlenimi bırakan Domino’s, filmin anlatımında basketbol ve Domino’s Sofrası’na özel terimleri harmanlayarak sporu ve lezzeti aynı potada eritiyor.

Domino’s’un üstlendiği EuroLeague ve EuroCup sponsorluklarına ilişkin olarak bir açıklama yapan DP Eurasia Group CEO’su Aslan Saranga, “Avrupa’nın en prestijli iki basketbol organizasyonunun resmi sponsoru olmaktan gurur duyuyoruz” dedi. “Domino’s sporu besler” mottosuyla yepyeni bir reklam filmi hazırladıklarını, 360 derece pazarlama yatırımlarına son hızla devam ettiklerini belirten Saranga, “Domino’s olarak basketbolun en heyecan verici anlarına destek sunacak olmanın mutluluğunu yaşıyoruz” şeklinde konuştu.

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.