Yeni Lider Kayseri Şeker

Yeni Lider Kayseri Şeker
Deplasmanlı Bölgesel Amatör Küme (BAL)’da 19.hafta maçları tamamlandı.

Haftalardır zirvede yer alan Elazığ Belediyespor deplasmanda mücadele ettiği Adana Gençlerbirliğine 2-1 yenilerek zirveyi temsilcilerimizden Elbistan Belediyespor’u 1-0 yenen Kayseri Şekerspor’a kaptırdı. Diğer temsilcimiz Kahramanmaraş Belediyespor ise deplasmanda Malatya İl Özel İdaresini tek golle geçerek matematiksel olarak şansını sürdürdü. 45 puanla grubun zirvesinde yer alan Kayseri Şekerspor son üç haftada sırasıyla Gaziantep İl Özel İdare, Elazığ Belediyespor ve temsilcimiz Kahramanmaraş Belediyespor ile oynayacak. 2.sırada bulunan Elazığ temsilcisi ise Kilis’i içerde ağırlarken sonrasında çok zorlu Kayseri deplasmanına çıkacak ve ardından son hafta yine içerde temsilcimiz Elbistan Belediyespor’u ağırlayacak. Temsilcimiz Kahramanmaraş Belediyespor ise bu hafta içerde Adana Gençlerbirliği ile karşılaşacak. Ardından Kilis deplasmanına gidecek olan lacivert beyazlılar. Ligin son haftasında kader maçında Kayseri Şekerspor’u ağırlayacak. Lider ile altı,  2.sıradaki Elazığ Belediyespor ile arasında 5 puan olan temsilcimiz her iki takımında puan kaybını bekleyecek. Özellikle ligin 21.haftasındaki Kayseri – Elazığ maçı belki de son haftaya girilmeden ligin sonucunu tayin edecek.

1.20110321142627.jpg

Gökhan Dökücü

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.