Yasin Çakmak Sivasspor'dan ayrıldı

Yasin Çakmak Sivasspordan ayrıldı
Sivasspor, defans oyuncusu Yasin Çakmak ile yollarını ayırdığını açıkladı.

Sivasspor kulübü, Fenerbahçe'den transfer ettiği Yasin Çakmak ile yollarını ayırdı. Sivasspor kulübünden yapılan açıklamaya göre Yasin Çakmak'ın özel nedenlerinden dolayı takımdan ayrıldığı belirtilerek, "2009-2010 sezonunda takımımıza transfer olan, görev aldığı her müsabakada başarısı ve azmi ile taraflı tarafsız herkesin beğenisini kazanan arkadaşımız Yasin Çakmak, özel nedenlerden ötürü Sivasspor kulübünden üzülerek de olsa ayrılmak istediğini yönetimimize bildirmiştir. Kendisinin bu kararını saygı ile karşılıyor, bundan sonraki futbol hayatında başarılı olmasını diliyoruz. Sivasspor formasını altında göstermiş olduğu mücadeleden ötürü kendisine teşekkür ediyoruz" denildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.