Voleybolda Süper Kupa Fenerbahçe'nin

Voleybolda Süper Kupa Fenerbahçenin
Voleybol Erkekler Süper Kupa Finali'nde Fenerbahçe, Arkasspor'u 3-0 yenerek tarihide ilk kez kupayı müzesine götürdü.

Voleybol Erkekler Süper Kupa Finali'nde Fenerbahçe, Arkasspor'u 3-0 yenerek tarihide ilk kez kupayı müzesine götürdü.

Geçen sezonun Aroma 1. Lig şampiyonu Fenerbahçe, Teledünya Türkiye Kupası'nın sahibi Arkasspor'u 3-0 yendi. Fenerbahçe tarihinde ilk kez kupayı müzesine götürdü. Oynan Süper Kupa maçını Fenerbahçe Kulübü Başkanvekili Nihat Özdemir, Asbaşkan Ali Koç ve Voleybol Federasyonu Başkanı Erol Ünal Karabıyık izledi. Fenerbahçe seyircisi maç boyunca takımına tezahüratlarda bulundu.

Karabıyık, maç sonrası Fenerbahçe takımının kupasını kaptan Arslan'a verdi. Takım kaptanı Arslan da kupayı protokol tribünündeki Nihat Özdemir ve Ali Koç'a götürdü. Nihat Özdemir'in kupayı kaldırmasıyla birlikte, salonda bulunan taraftarlar Aziz Yıldırım lehine tezahürat yaptılar.

SALON: TVF Başkent

HAKEMLER: Aziz Yener xxx, Onur Hoşnut xxx

FENERBAHÇE: Arslan xxx, Marshall xxx, Kemal xx, Milijkoviç xxx, Soner xx, Emre xx (Serkan xxx, Hakan ?, Ersin ?)

ARKASSPOR: Burak x, Agamez xx, Burutay xx, Hakkı x, Ceyhun x, Bravo x (Nuri x, Hansen x, Gökhan ?, Mustafa ?)

SETLER: 25-17, 25-20, 25-22

SÜRE: 73 dakika (23, 24, 26)

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.