Vali Şahabettin Harput'dan Bursaspor'a Moral Ziyareti

Vali Şahabettin Harputdan Bursaspora Moral Ziyareti
Bursa Valisi Şahabettin Harput, İl Gençlik Spor Müdürü Süleyman Şahin ile birlikte Bursaspor'u Özlüce Tesisleri'nde ziyaret etti.

Bursa Valisi Şahabettin Harput, İl Gençlik Spor Müdürü Süleyman Şahin ile birlikte Bursaspor'u Özlüce Tesisleri'nde ziyaret etti.

Takımın öğle yemeğine katılan Harput ve Şahin, Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam ile sohbet etti. Yemeğin ardından futbolculara konuşma yapan Vali Harput, "Bursaspor bizim her şeyimiz. Sevinci, sevincimiz. Üzüntüsü, üzüntümüz. Gururu, gururumuz. Bursasporumuz şu anda Türkiye'ye örnek bir takım. Hocasıyla, öğrencileriyle, şehirle uyumu bizim için çok önemli. Bursaspor bu yönü ile öne çıkan bir takım. Birlik ve beraberlik ile inanmışlık bizim en büyük gücümüz. Bursaspor'un şuan bulunduğu durum kimseyi merak

ettirmesin. Gözümüz Bursaspor'u ilk beş takımın içinde görmeye alıştı. Ama geçmişteki maçları incelediğimizde Bursaspor'un futbol anlamında başarısız olmadığını görüyoruz. Orduspor, Beşiktaş ve Galatasaray maçlarında beklenmedik skorlar aldık. Bu nedenle şuan istenmeyen konumda olmamıza neden oldu. Önce inanmak gerekiyor. Biz başaracağımıza inanıyoruz. İnşallah bu akşam alacağımız bir galibiyet bizi 4 basamak birden yukarıya taşıyacak. İnanıyorum ki; Bursasporumuz önümüzdeki haftalarda yeniden ilk 5'in

içinde kendine yer bulacaktır. Medyada yazılanlar sizin moralini bozmasın, ileride layık olacağımız yere geleceğimize inanıyoruz. Hedefi hep yukarıya doğru koyarak, eksilmeyen bir inançla mücadelemizi sürdürmeliyiz. Bugüne kadarki özverili oyununuz için sizlere teşekkür ediyorum. Güzel ve başarılı günlere hep beraber ulaşırız" dedi.

Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam ise "Bize her türlü desteği olan sayın Valimize bu ziyaretinden dolayı teşekkür ediyorum. O kadar yoğun olduğu işlerinin arasında bizlere moral vermeyi ihmal etmiyor. bugün yeni atanan Gençlik Spor İl Müdürü ile beraber geldiler. Kendilerine yeni görevlerinde başarılar diliyorum. İnşallah bu ziyaretleri ile bulduğumuz moralle, akşam oynayacağımız Samsunspor maçından 3 puan ile ayrılırız" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.