Umutlar Tükendi
Bu sezon ilk kez yapılandırılan Deplasmanlı Bölgesel Amatör Kümede mücadele eden temsilcilerimizden Kahramanmaraş Belediyespor ligin son haftasına girilirken deplasmanda Kilis Belediyespor’u 3-0 mağlup etmesine rağmen, rakiplerimizin birbiriyle oynadığı haftada Elazığ Belediyespor’un zorlu Kayseri deplasmanında son dakikalarda bulduğu şans golü ile kazanmasının ardından matematiksel olarak Spor Toto 3.Lige çıkma şansını yitirdi. Diğer temsilcimiz Elbistan Belediyespor ise içerde Gaziantep İl Özel İdaresi ile golsüz berabere kaldı.
Hala bir yolu olabilir!
Temsilcimiz Kahramanmaraş Belediyespor, ligin 14.haftasında deplasmanda Elazığspor karşılaşmasında rakibinin yasaklı oyuncu oynatmasından dolayı federasyona şikayette bulunmuş ve sonuç alamamıştı. Görüştüğümüz kulüp yöneticileri ise konuyu bir üst makama taşıdıklarını ve hala umutlarının sürdüğünün belirttiler. Eğer üst kurum temsilcimizi haklı bulur ise Kahramanmaraş Belediyespor ligin son haftasında karşılaşacağı Kayseri Şekerspor’u mağlup etmesi durumunda 3.lige çıkacak.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.