Türkmen: Telafi Edeceğiz
Orduspor Kulübü Başkanı Nedim Türkmen, Samsunspor karşılaşmasında kaybedilen iki puanı telafi edeceklerini söyledi.
Orduspor-Samsunspor karşılaşmasını değerlendiren Nedim Türkmen, karşılaşmanın dostça geçmesinden dolayı mutlu olduğunu belirterek, kaçan 2 puanın telafi edileceğini belirtti. Karşılaşmanın her iki takım için oldukça zor geçtiğini ancak kendilerini mutlu eden yönünün dostça geçmiş olması olduğunu kaydeden Türkmen, "Her iki takımın net pozisyonları vardı. 2 puanı alabilirdik ama olmadı. 2 puanı önümüzdeki maçlarda telafi etmemiz gerekecek. Süper Lig'e yeni çıkan bir takım olarak 4 haftada 5 puan aldık.
Yeni bir takım için de bu sonucu başarılı buluyorum" dedi.
Türkmen, "Sezon başında Orduspor'u çok iyi oyunculardan oluşan bir takım haline getirdik. Yakın zamanda takımın tam olarak oturmasından sonra Süper Lig'de iyi bir takım olduğumuz görülecek. Seri galibiyetler olacağına inanıyorum" açıklamasında bulundu.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.