Türkiye Yıldız, Genç Ve Büyük Bayanlar Ferdi Boks Şampiyonası

Türkiye Yıldız, Genç Ve Büyük Bayanlar Ferdi Boks Şampiyonası
Kadir Has Spor ve Kongre Merkezi'nde düzenlenen Türkiye Yıldız, Genç ve Büyük Bayanlar Ferdi Boks Şampiyonası'nın çeyrek final müsabakaları yapıldı.

Kadir Has Spor ve Kongre Merkezi'nde düzenlenen Türkiye Yıldız, Genç ve Büyük Bayanlar Ferdi Boks Şampiyonası'nın çeyrek final müsabakaları yapıldı.

Gün boyunca iki ringde devam eden müsabakalar, birbirinden çekişmeli anlara sahne oldu. Derece yapabilmek adına dövüşen bayan boksörler, adını yarı finale yazdırabilmek için maksimum seviyede performans sergilediler. Ringden galibiyetle ayrılan sporcular bronz madalyayı garantilerken mağlup olan bayan boksörler şampiyonaya veda etti. Türkiye Boks Federasyonu Asbaşkanı Mert Öztemel ve Genel Sekreteri Naci Numanoğlu, gün boyunca müsabakaları takip etti.

ASBAŞKAN ÖZTEMEL: "GÖSTERİLEN İLGİDEN ÇOK MEMNUNUZ"

Şampiyona hakkında kısa bir açıklamada bulunan Asbaşkan Mert Öztemel, 2012'nin ilk faaliyetini Kayseri'de yaptıklarını hatırlatarak, "Şampiyonaya 28 ilden 334 sporcu katıldı. Kayseri'de beklediğimizden daha fazla ilgi gördük. Herkese teşekkür ederiz. Pazar günü final müsabakaları ile turnuvaya noktayı koyuyoruz. Kayseri haklının ilgisinden memnunuz. Yarı final ve final müsabakalarımıza daha çok seyirci bekliyoruz" ifadelerini kullandı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.