Trabzonsporlu Futbolcuların Tekne Sefası
Yayınlanma:
Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turunda Benfica ile oynayacakları maçın hazırlıklarını sürdüren Trabzonspor'da futbolcular yoğun antrenman programı arasında yatla denize açılarak stres attılar.
Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turunda Benfica ile oynayacakları maçın hazırlıklarını sürdüren Trabzonspor'da futbolcular yoğun antrenman programı arasında yatla denize açılarak stres attılar.
Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri önündeki Marina'dan denize açılan oyuncular kısa bir turun ardından güneşin ve denizin tadını çıkardılar. Bordo-mavili futbolcuların neşeli tavırları dikkat çekerken, teknede kendilerine karpuz ikram edildi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.