Trabzonspor'dan Başbakan Erdoğan'a Geçmiş Olsun Mesajı

Trabzonspordan Başbakan Erdoğana Geçmiş Olsun Mesajı
Trabzonspor Kulübü, ameliyat olan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a geçmiş olsun dileğinde bulundu.

Trabzonspor Kulübü, ameliyat olan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a geçmiş olsun dileğinde bulundu.

Konuyla ilgili olarak Bordo-mavili kulübün internet sitesinde yapılan açıklamada, "Başbakanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın, laparoskopik yöntemle, başarılı bir sindirim sistemi ameliyatı geçirdiğini öğrenmiş bulunmaktayız. Bu vesileyle kendisine geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, en kısa sürede eski sağlığına tekrar kavuşmasını temenni ediyoruz" denildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.