Trabzonspor'da Şampiyonlar Ligi Heyecanı

Trabzonsporda Şampiyonlar Ligi Heyecanı
Trabzonspor Kulübü Başkanı Sadri Şener, Fenerbahçe'nin Şampiyonlar Ligi'nden men edilmesi üzerine kendilerinin davet edildiği devler liginde Türkiye'yi en iyi şekilde temsil edeceklerini söyledi.

Trabzonspor Kulübü Başkanı Sadri Şener, Fenerbahçe'nin Şampiyonlar Ligi'nden men edilmesi üzerine kendilerinin davet edildiği devler liginde Türkiye'yi en iyi şekilde temsil edeceklerini söyledi.

Spor Toto Süper Lig'de 2011-2012 sezonu fikstür çekimi sonrası basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Trabzonspor Başkanı Sadri Şener, UEFA kararıyla Şampiyonlar Ligi'ne katılacaklarını hatırlatarak, "Türkiye'yi iyi temsil etmeye gayret edeceğiz. Trabzonspor tarihinde ilk defa Şampiyonlar Ligi gruplarına katılıyor. Bunun için şehrimiz de çok heyecanlı. Bunun mutluluğunu yaşıyoruz" dedi.

Ligde bu sene uygulanacak olan Play-off sistemiyle alakalı olarak Şener, "Derbiler son haftalara kaldı. Onun için ekstra play-off olabilir. 41 senedir buralardayız ama daha önce hiç play-off sistemiyle karşılaşmadık. Bakalım mayıstan sonra her şey belli olur" şeklinde konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.