Trabzonspor Tesislerinde Yangın Çıktı

Trabzonspor Tesislerinde Yangın Çıktı
Trabzonspor'un Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde yangın çıktı.

Trabzonspor'un Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde yangın çıktı.

Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde bugün gerçekleştirilecek bayramlaşma töreninden önce futbolcuların da kaldığı 3 katlı binanın üst katlarında henüz belirlenemeyen bir sebepten dolayı yangın çıktı. Alevlerin yükselmesi üzerine tesislerde kalan futbolcular dışarı kaçarken, panik yaşandı. Bayramlaşma için tesisleri gelen çok sayıda taraftar ve kulüp üyesi de yangını korkuyla izledi. Yangının söndürülmesi için tesislere itfaiyenin gelmesi bekleniyor.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.