Trabzonspor Taraftarlar "Temiz Lig" İçin Yürüyecek
Trabzonspor taraftarları, Taksim'de TFF'yi protesto ederek, "Temiz Lig" için yürüyüş yapacak.
1 Ocak Pazar günü saat 15.00'te Galatasaray Lisesi'nin önünden başlayacak yürüyüş Taksim Meydanı'ndaki Atatürk anıtında son bulacak. Yürüyüşe katılımın yoğun olması beklenirken, Bordo-mavili taraftarlar, Etik Kurulu raporunu açıklamayan ve şike soruşturması sonrasında gerekli cezaları vermeyen Türkiye Futbol Federasyonu'nu protesto edecek. Taraftarlar, Etik Kurulu raporuna göre suçsuz olduğu anlaşılan Trabzonspor'a 2010-2011 sezonu Şampiyonluk kupasının verilmesini isteyecek.
Öte yandan, Bordo-mavili taraftarlar, Türkiye Futbol Federasyonu için görevini kötüye kullanmaktan dolayı Cumhuriyet Savcılığına suç duyusunda bulunduğu belirtildi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.