Trabzonspor Sezonun İlk Maçı İçin İzmir'e Uçtu

Trabzonspor Sezonun İlk Maçı İçin İzmire Uçtu
Spor Toto Süper Lig'de yarın saat 20.00'da deplasmanda Manisaspor'a konuk olacak Trabzonspor bugün saat 15.00'da tarifeli uçakla İzmir'e gitti.

Spor Toto Süper Lig'de yarın saat 20.00'da deplasmanda Manisaspor'a konuk olacak Trabzonspor bugün saat 15.00'da tarifeli uçakla İzmir'e gitti.

İzmir'den karayolu ile Manisa'ya geçecek olan 18 kişilik kadroda şu isimler yer aldı:

"Tolga Zengin, Zeki Ayvaz, Mustafa Yumlu, Remzi Giray Kaçar, Arkadiusz Glowackı, Ondrej Celustka, Marek Cech, Serkan Balcı, Sezer Badur, Aykut Akgün, Gustavo Colman, Halil Altıntop, Alanzınho, Volkan Şen, Paulo Henrıque, Dider Zokora, Adrıan Mıerzejewskı, Burak Yılmaz"

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.