Trabzonspor Ligin İlk Yarısında 252 Bin 500 Tl Ceza Ödedi

Trabzonspor Ligin İlk Yarısında 252 Bin 500 Tl Ceza Ödedi
Trabzonspor Spor Toto Süper Lig'in ilk yarısında toplam 252 Bin 500 TL ceza ödedi.

Trabzonspor Spor Toto Süper Lig'in ilk yarısında toplam 252 Bin 500 TL ceza ödedi.

Çirkin ve kötü tezahüratlar, tribün olayları, saha olayları, sportmenliğe aykırı davranışlar ve talimatlara aykırı gibi eylemler nedeniyle 18 kez Disiplin Kurulu'na sevk edilen Bordo-mavililer toplam 252 Bin 500 TL ceza ödedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.