Trabzonspor, Ligin İkinci Yarısına Antalya'da Hazırlanıyor

Trabzonspor, Ligin İkinci Yarısına Antalyada Hazırlanıyor
Spor Toto Süper Lig'in ikinci yarısına Antalya Belek'te hazırlanan Trabzonspor, günün ikinci antrenmanını akşam saatlerinde gerçekleştirdi.

Spor Toto Süper Lig'in ikinci yarısına Antalya Belek'te hazırlanan Trabzonspor, günün ikinci antrenmanını akşam saatlerinde gerçekleştirdi.

Teknik direktör Şenol Güneş yönetiminde, Gloria Otel spor merkezi sahasında gerçekleştirilen antrenmana sabah çalışmasına yer alan 16 futbolcu katıldı. Sağ üst adalesinde ağrı hisseden Burak Yılmaz ise takımdan ayrı koşu yaptı. Burak, diğer futbolculardan 20 dakika önce idmanı tamamladı. Teknik direktör Şenol Güneş'in de golcü oyuncu ile özel olarak ilgilendiği gözlendi.

Karadeniz ekibi, antrenmanı koşunun ardından minyatür kale maç yaparak tamamladı.

Bordo-mavili takım, hazırlıklarına yarın yapacağı çift antrenmanla devam edecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.