Trabzonspor, İstanbul'a Geldi

Trabzonspor, İstanbula Geldi
Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasında İstanbul Büyükşehir Belediyespor ile Atatürk Olimpiyat Stadı'nda karşılaşacak olan Bordo-mavili takım İstanbul'a geldi.

Türk Hava Yolları'nın (THY) tarifeli uçağı ile İstanbul Atatürk Havalimanı'na gelen Trabzonspor'a Bordo-mavili taraftarlar yoğun ilgi gösterdi. Kafilede bulunan oyuncular ve teknik heyet ile fotoğraf çektirmek için adeta birbirini ezen taraftarlar havalimanı çıkışında ise meşale yakarak ve tezahüratlarda bulunarak takımlarına destek verdiler.

İHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.