Trabzonspor Divan Kurulu'ndan Başbakan'a Teşekkür Ve Kutlama

Trabzonspor Divan Kurulundan Başbakana Teşekkür Ve Kutlama
Trabzonspor Divan Başkanlık Kurulu Başkanı Ali Özbak, Kurban Bayramı dolayısıyla Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a bir kutlama yazısı göndererek, Bordo-mavili kulübe katkılarından dolayı kendisine teşekkür etti.

Trabzonspor Divan Başkanlık Kurulu Başkanı Ali Özbak, Kurban Bayramı dolayısıyla Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a bir kutlama yazısı göndererek, Bordo-mavili kulübe katkılarından dolayı kendisine teşekkür etti.

Özbak yazısında şu ifadeleri kullandı:

"Sayın, Recep Tayyip Erdoğan Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı, Trabzonspor Onur Üyesi, Divan Başkanlık Kurulumuz, kulübümüze duyduğunuz ilgi ve sağladığınız her türlü katkılardan ötürü, size, camiamız adına içtenlikle teşekkürlerimizi bildirmeyi kararlaştırmıştır. Bu vesileyle şahsınızda tüm aile bireylerinizin mübarek kurban bayramını tebrik eder, Allah'tan sağlık ve mutluluk dolu günler diler, en derin saygılarımızı bildiririz."

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.