Trabzonlular Atatürk Alanı'nı Doldurdu
Yayınlanma:
Trabzonspor'un Fenerbahçe'nin yerine Şampiyonlar Ligi'ne direk katılacağının açıklanmasının ardından yaklaşık yarım saatte Atatürk Alanı'na 8 bin kişi toplandı.
Trabzonspor'un Fenerbahçe'nin yerine Şampiyonlar Ligi'ne direk katılacağının açıklanmasının ardından yaklaşık yarım saatte Atatürk Alanı'na 8 bin kişi toplandı.
Bordo-mavili taraftarlar, sevinçlerini büyükten küçüğe coşku içinde kutlarken, UEFA yetkilisinin Türkiye'ye gelmesinin ardından böyle bir karar alındığını ifade ederek Türkiye Futbol Federasyonu'na geciken kararı için tepki gösterdiler. Coşku içinde kutlamalarda bulunan taraftarlar ellerindeki meşaleleri ateşleyerek takımları lehine, Fenerbahçe ve TFF aleyhine tezahüratlarda bulundular.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.