Trabzon'da Büyük Sevinç
Yayınlanma:
Tarihinde ilk kez UEFA Şampiyonlar Ligi'nde mücadele eden Trabzonspor'un ilk maçında Inter'i deplasmanda 1-0 yenmesinin ardından Trabzon'da Bordo-mavili taraftarlar sokağa döküldü.
Tarihinde ilk kez UEFA Şampiyonlar Ligi'nde mücadele eden Trabzonspor'un ilk maçında Inter'i deplasmanda 1-0 yenmesinin ardından Trabzon'da Bordo-mavili taraftarlar sokağa döküldü.
Maçın bitiş düdüğünün ardından sokaklara akın eden Bordo-mavili taraftarlar, özellikle Atatürk Alanı'nda toplandı. Meşale yakıp tezahürat yapan taraftarlar, trafiği de zaman zaman kitledi. Bazı taraftarlar da araçlarıyla korna çalarak bu sevince ortak oldu. Bordo-mavili taraftarların, galibiyeti sabaha kadar kutlaması beklenirken, bu gece İtalya'dan dönecek olan kafilenin de karşılanacağı bildirildi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.