Torbalıspor Rekora Gidiyor!

Torbalıspor Rekora Gidiyor!
Bölgesel Amatör Lig (BAL) 9. Grup'ta mücadele eden Torbalıspor, henüz ligin 5. haftasında üç teknik direktör ile yollarını ayırarak, dördüncü teknik direktörün arayışlarına başladı. Sezon başında takımı çalıştıran Zeki Erguvan'ın ayrılmasının ardından büy

Bölgesel Amatör Lig (BAL) 9. Grup'ta mücadele eden Torbalıspor, henüz ligin 5. haftasında üç teknik direktör ile yollarını ayırarak, dördüncü teknik direktörün arayışlarına başladı. Sezon başında takımı çalıştıran Zeki Erguvan'ın ayrılmasının ardından büyük umutlarla takımın başına getirilen Fatih Parmaksız maddi sorunlar nedeniyle kulüpten ayrıldı. Son olarak hafta başında göreve getirilen Ozan Dombaz da kulüpteki sorunlar nedeniyle kulüpten ayrıldı. Teknik direktörler ayrılma sebeplerini

kulüpteki maddi sıkıntıya bağlarken, taraftar da şimdilerde yönetimin nasıl bir yol izleyeceğini merakla bekliyor. Sezon başında bu yana süren maddi sıkıntılara yönetim kendi çabaları ile çözüm arasa da dışarıdan destek bulunamaması nedeniyle sorunlar çözülemiyor. Bir zamanlar 3. Lig'de fırtına gibi esen ve taraftarının desteği ile rakiplerinin korkulu rüyası olan Torbalıspor, şimdilerde yönetim kurulu üyelerinin katkılarıyla ayakta tutulmaya çalışılıyor.

TEKNİK ADAM ARAYIŞLARI SÜRÜYOR

Torbalıspor'un büyük bir camia olduğunu dile getiren Basın Sözcüsü Suat Aykol, "Takımın başına getirdiğimiz teknik adamların istekleri farklı olunca anlaşamıyoruz ve çekip gidiyorlar. Biz zor bir dönemde Torbalıspor'a sahip çıkmaya ve bu takımı yaşatmaya çalışıyoruz. Takımın başına gelen teknik adam ve idarecilerden de özveri bekliyoruz. Bu zor günleri aşacağız, buna inanıyoruz. Şu anda takımımızın başına altyapı hocamız Ali Yılmaz geçti. Ali Yılmaz bu kulübün evladıdır ve en iyisini yapacağından

şüphemiz yok. Ancak alt yapının da Ali hocamıza ihtiyacı var. Bu nedenle teknik adam arayışlarımızı da sürdürüyoruz. Önümüzdeki hafta takımın başına geçecek isim belli olacaktır. Torbalıspor yönetimi olarak gerekeni yapacağız ve takımı ayakta tutacağız. Bugüne kadar hiç kimseden destek almadık. Bu nedenle bir takım eleştirileri de görmezden geliyoruz. Eline taşın altına koyamayanlar bizi eleştirmesinler" diye konuştu.

"TORBALISPOR TORBALI'NIN DEĞERİDİR"

Torbalıspor takımının başına geçici olarak getirilen altyapı sorumlusu Ali Yılmaz ise, hiçbir zaman takımı yalnız bırakmayacaklarını söyleyerek, "Biz Torbalı'nın çocuğu olarak ilçemizin takımı olan Torbalıspor'u yalnız bırakmayacağız. Bize görev verildiği sürece elimizden geleni yapacağız. Bu kötü günleri birlik ve beraberlikle aşacağız. Torbalıspor bu ilçenin bir değeridir. Bu değere sahip çıkmak ve yükseltmek hepimizin görevidir. Bir çıkar gözetmeksizin elimizden geleni yapacağız. Bu hafta deplasmanda

Çine Madranspor karşısına çıkacağız. Geçtiğimiz hafta kırmızı kartla cezalandırılan ve 2 maç ceza alan Murat müsabakada görev alamayacak. Tek hedefimiz maçtan 3 puan alarak dönmek" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.