Tolunay Kafkas'tan Sert Sözler
Tatil edilen maçın ardından basın toplantısına katılan Gaziantepspor Teknik Direktörü Tolunay Kafkas yaşanan olayların utanç verici olduğunu ifade ederek, "Oyunun 60 dakikasına baktığınız zaman ilk 10 dakika Bursaspor'un kontrolüne geçti ama inisiyatif bizim elimizdeydi. Kazanabileceğimiz bir maçın bu noktaya gelmesi son derece üzücü. Ben bu durumdan utanç duyuyorum. Kelimelerle ifade edemiyorum. Çokta ağır şeyler yaşandı.
Gaziantep misafirperver bir şehirdir. Bu kulüp yöneticisi futbolcusu ve teknik heyeti, basın mensupları hepsi centilmen insanlardır. Burada kimsenin burnunun kanamasına izin vermemiz mümkün değildir. Fakat çok ağır şeyler yaşanmasına rağmen hakemin bu tutumunun anlamak mümkün değil. Golden önce auttu, kornerdi fauldü bunlar hiç önemli değil. Yapılan bu ülkede sadece sporda değil birçok alanda yapılan çifte standardı ben lanetliyorum. Bütün ne yapılıyorsa lanetliyorum. Bu ülkede hak edenler değil hareket edenler bir yere geliyor ve bu durumu lanetliyorum. Kimse bu şehrin ekmeğiyle
böyle basit bir şekilde oynamamalı. Hepimiz sesimizi tek bir ağızdan yükseltmeliyiz. Bu çok üzücü bir olaydır gerçekten bütün iyi niyetlere rağmen atanı tabii ki tasvip etmiyorum onu da lanetliyorum.
Ama bütün iyi niyetimize rağmen her türlü olayın önüne geçmemize rağmen, her türlü güvenlik önlemi olmasına rağmen bu maçı iptal eden bu hakemi buraya gönderenin hiç günahı yok mu? hala Merkez Hakem Kurulu şunu anlamıyor. İyi hakemler var kötü hakemler var. İyi teknik direktörler var kötü teknik direktörler var. İyi futbolcular var kötü futbolcular var. Zorla bir adamı hakem yapamazsınız kardeşim. Yürekli olmayan hiç kimseyi hakem yapamazsınız. Bunun bedelini de bizlere ödetemezsiniz" diye konuştu.
Bursaspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam ise maçın tatil edilmesinden büyük bir üzüntü duyduğunu anlatarak, "Ligde bizim altımızdaki takımların puan kaybetmesinin ardından bugünkü karşılaşmada alınacak 3 puan bir altımızdaki takımla aramızı biraz daha açacaktı. Tabii ki bizi bundan sonraki yoğun dönemi biraz daha krediyle girmemizi sağlayacaktı. Bu açıdan Gaziantepspor karşılaşması bizim için çok önemliydi, artı bir de tabi Valencia maçı sonrasında tekrar güvenimizin yerine gelmesi özellikle yoğun bir şekilde aldığımız eleştirilerden bir nebze olsun kendimizi uzaklaştırmamız ve rahatlatmamız açısından Gaziantepspor maçı çok önemliydi. Biliyorum ki Gaziantepspor çok iyi bir takım. Çok iyi bir kadroya sahip ve başlarında da iyi bir teknik adam var. Bununla beraber her ne kadarda 3 puanda olsalar da şansız bir şekilde puanlar kaybettiler. İkinci yarıda bulduğumuz gol açıkçası ondan sonraki süreçte rakibin risk alması ve galip gelmemizi sağlaya bilirdi.
İHA

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.