Tki Tavşanlı Linyitspor-kartalspor Maçının Ardından

Tki Tavşanlı Linyitspor-kartalspor Maçının Ardından
TKİ Tavşanlı Linyitspor Teknik Direktörü Coşkun Demirbakan, maç sonrası yaptığı açıklamada, ucuz gol yediklerini söyleyerek, bu maçta eksikleri değerlendirme fırsatını bulduğunu anlattı.

TKİ Tavşanlı Linyitspor Teknik Direktörü Coşkun Demirbakan, maç sonrası yaptığı açıklamada, ucuz gol yediklerini söyleyerek, bu maçta eksikleri değerlendirme fırsatını bulduğunu anlattı.

Demirbakan, "Maçta eksiklik gösterdiler bazı futbolcular bunun için maç içinde arayışa girdik. Zaman zaman sıkıntılı anlar yaşadık. Yediğimiz golü gördünüz ucuz gol yedik" diye konuştu.

Kartalspor Teknik Direktörü Besim Durmuş ise, "Bugün hem iyi oynayıp hem sonuç almayı istiyorduk. Maçın zor olacağını biliyorduk. İlk yarı iyi oynadık bir de gol bulduk. İkinci yarı başlarında gereksiz yere telaş yaptık. Bu telaş sonucunda çok baskı yedik ve Linyit gol buldu. Olumlu ataklar yapamadık. Mücadele gücü yüksek bir maç oldu. Bizim için deplasmanda bir puan iyidir. Kazanamıyorsan kaybetmeyeceksin" ifadelerini kullandı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.