Tki Tavşanlı Linyitspor- İstanbul Güngörenspor Maçının Ardından

Tki Tavşanlı Linyitspor- İstanbul Güngörenspor Maçının Ardından
Bank Asya 1. Lig'de TKİ Tavşanlı Linyitspor, kendi evinde ağırladığı Güngörenspor'u 2-0 mağlup ederek moral buldu.

Bank Asya 1. Lig'de TKİ Tavşanlı Linyitspor, kendi evinde ağırladığı Güngörenspor'u 2-0 mağlup ederek moral buldu.

Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan TKİ Tavşanlı Linyitspor Teknik Direktörü Coşkun Demirbakan, futbolcuların kısa aralıklarla 3 maça çıktığını söyleyerek, "Bu maç trafiğinde bazı futbolcularımız hastalandı. Ancak hepsine teşekkür ediyorum, iyi maç çıkardılar. Moral açısından da bu galibiyet çok önemli. Genel anlamda istediğimiz konundayız. Ne çok üstte, ne de çok altta. Lig uzun bir maraton. Biz de ona göre planlarımızı yapmalıyız. Güngören'e gelirsek onlarda da bizim gibi talihsiz

sakatlıkları var. Futbolu çirkinleştirmeden kaliteli oynadılar. Onlara da başarılar diliyorum" dedi.

İlk golün büyük önem taşıdığına vurgu yapan Demirbakan, "Bu gole kadar maça tam anlamıyla adapte değildik. Bu golün ardından moral bulduk ve maç bizim istediğimiz gibi gelişmeye devam etti. Galibiyetten dolayı büyük mutluluk duyduk" diye konuştu.

Güngörenspor Teknik Direktörü Fahrettin Genç ise iyi oynamadıklarını belirterek, "İlk gol ile takımızın morali bozuldu. Gol yollarında sıkıntılarımız var. Şu ana kadar bu sıkıntımızı aşamadık. Sakat oyuncularımız var. Dışarıdan gelen oyuncularımız takıma tam adapte olamadılar. İnanıyorum ki gol yollarındaki sorunu çözeceğiz. Şu anda tek sıkıntımız arzu ettiğimiz varyasyonları yapamıyoruz. Gol bulamıyoruz. Çok tempolu bir oyun olmadı. Mağlup olduk üzgünüz. Linyitspor'a da başarılar diliyorum" şeklinde

konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.