Timsah Salonda Çalıştı

Timsah Salonda Çalıştı
UEFA Avrupa Ligi Play-off turunda Anderlecht ile karşılaşacak Bursaspor, sabah saatlerinde salonda yaptığı antrenman ile hazırlıklarını sürdürdü.

UEFA Avrupa Ligi Play-off turunda Anderlecht ile karşılaşacak Bursaspor, sabah saatlerinde salonda yaptığı antrenman ile hazırlıklarını sürdürdü.

Teknik direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü. 2 grup halinde çalışan Bursaspor'da 1 grup kondisyon salonunda, diğer grup ise minderler üzerinde çalıştı.

Yeşil-beyazlı takım, akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.