Tehçi’den Mehmet Balduk’a Teşekkür
Tehçi, yaptığı açıklama da deplasmanda küme düşme potasında ki rakiplerine konuk olacaklarına dikkat çekerek “Beykoz maçı öncesi 20 bin lira şahsi prim vereceğini taahhüt eden ağabeyimiz Mehmet Balduk, sezon başından bu yana hep yanımızda oldu”dedi.
Küme düşmeyeceğiz diyen Tehçi, “Bir Kahramanmaraşlı olarak kendisiyle gurur duyuyoruz. Her zaman gücünü desteğini yanımızda bulduğumuz değerli büyüğümüz Mehmet Balduk olmasaydı şu anda daha da zor bir durumda olabilirdik. Mehmet Balduk bey efendi Kahramanmaraş aşığı değerli bir iş adamımız her şeyi menfaat gözetmeden çıkar hesaplamadan yapan önemli bir değer. Kendi şahsi cebinden takımıza verdiği katkı takdire şayandır. Bizler Kahramanmaraşspor’un tükenmemesi bitmemesi ölmemesi için çaba gösteriyoruz. Bu çabamız inanıyorum ki boşa çıkmayacak. Bu şehrin tek bir profesyonel takımı var. Belli başlı birkaç iş adamı haricinde sadece arkasında cefakar taraftarları ve fedakarlıklarını her zaman gösteren futbolcu kardeşlerimiz var. Bizler teknik ekibiyle, yönetimiyle, futbolcusu ve kendine inanan taraftarıyla kenetlendik inandık. Bu takım küme düşmeyecektir. Sezonun bitmesine çok uzun bir zaman kalmadı. Artık son haftalara geldik. Biz bu haftalarda futbolcularımıza hem maddi hem de manevi destek olmalıyız. Taraftarlarımız bize inansınlar destek versinler. Kendi sahamızda yenemeyeceğimiz takım yok. Ben futbolcularıma güveniyorum yeter ki taraftarlarımızda destek versinler”diye konuştu.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.