Tarsus İdman Yurdu'nda '3 Puan' Sevinci

Tarsus İdman Yurdunda 3 Puan Sevinci
Spor Toto 3. Lig 3. Grup'ta mücadele eden Tarsus İdman Yurdu'nda, Bursa deplasmanında Nilüferspor karşısında alınan 2-1'lik galibiyetin sevinci yaşanıyor.

Spor Toto 3. Lig 3. Grup'ta mücadele eden Tarsus İdman Yurdu'nda, Bursa deplasmanında Nilüferspor karşısında alınan 2-1'lik galibiyetin sevinci yaşanıyor.

Ligin İlk 5 haftalık periyodunda istenilen performansı sahaya yansıtamayan Sarı-Lacivertlilerde, Bursa Nilüferspor karşısında alınan galibiyet, morallerin bir nebze de olsa düzelmesine neden oldu. Gelişmeleri değerlendiren Kulüp Başkanı İsmail Akdağcık, Nilüferspor karşısında maça hızlı başladıklarını ve 10. dakikada buldukları golle 1-0 öne geçtiklerini ifade ederek, "1-0'lık skoru koruyarak devreyi önde tamamladık. İkinci yarıda da oyuna hızlı başlayarak ve 50. dakikada skoru 2-0'a taşıyarak

deplasmanda büyük bir avantaj yakaladık. Maçın son bölümünde oyuncularımız 2-0'ı koruma düşüncesiyle defans ağırlıklı bir oyun sergileyince, ister istemez rakibimiz üzerimize daha fazla gelmeye başladı. 85. dakikada kalemizde gördüğümüz golle skor 2-1 oldu. Her şeye rağmen şampiyonluk hesapları yapan rakibimizi deplasmanda 2-1 yenmeyi başardık" dedi.

Nilüferspor maçında alınan galibiyetin çok anlamlı olduğunu ve gelecek açısından kendilerini umutlandırdığını dile getiren İsmail Akdağcık, "Oyuncularımızı ve teknik ekibimizi bu zorlu maçta aldıkları 3 puan için kutluyorum. İlerleyen haftalarda daha da başarılı olacaklarına inanıyorum" ifadesini kullandı. Öte yandan, hafta sonu cezası nedeniyle Kahramanmaraş'ta Diyarbakır Kayapınar Belediyespor ile karşılaşacak olan Tarsus İdman Yurdu'nda, bu maçın hazırlıklarının sürdürüldüğü bildirildi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.