Taraftarlardan Urfaspor'a Baklava İkramı

Taraftarlardan Urfaspora Baklava İkramı
Şanlıurfaspor'un sahası tadilat nedeniyle kullanılmadığından, takım idmanını 11 Nisan Stadyumu'nda yaptı.

Şanlıurfaspor'un sahası tadilat nedeniyle kullanılmadığından, takım idmanını 11 Nisan Stadyumu'nda yaptı.

Antrenman esnasında Şanlıurfaspor Taraftarları Derneği'nden gelen bir grup, takıma moral osun diye baklava getirdi. İdman esnasında Şanlıurfaspor'un eski başkanı Recep Kutlay geçen maçın biraz stresli geçtiğini söyledi. Haftaya deplasmana çıkacak olan Şanlıurfaspor Tokatspor'la karşılaşacak. Takım için şuan emin bir şeyler söyleyemeyen Kutlay, "Önümüzdeki maçlarda temennim iyi olması" dedi.

İdman bittikten sonra gelen tatlıyı yiyen takımın morali iyiydi. Takım Kaptanı haftaya gerçekleştirilecek olan Tokat maçını çok önemli olarak değerlendirdi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.