Taraftarlar Şehitleri Andı

Taraftarlar Şehitleri Andı
Spor Toto 3. Lig 3. Grup'ta bugün oynanan Siirtspor -Çarşambaspor maçı öncesi taraftarlar, şehitleri andı.

Spor Toto 3. Lig 3. Grup'ta bugün oynanan Siirtspor -Çarşambaspor maçı öncesi taraftarlar, şehitleri andı.

Atatürk Stadyumu'nda oynanan Siirtspor-Çarşambaspor maçı öncesi şehitler için bir dakikalık saygı duruşu yapıldı. Maçı teröre tepki amacıyla siyah tişörtlerle izleyen taraftarlar, "Şehitlerimizi ve şehit kızlarımızı rahmetle anıyoruz. Siirt halkı" yazılı pankart açtılar. Seyirciler, maçta "Şehitler ölmez, vatan bölünmez" sloganları attı.

Öte yandan karşılaşma, Siirtspor'un 3-1'lik galibiyeti ile sona erdi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.