Sütçü İmam’dan Tarihi Fark
6 takımın mücadele ettiği Genç Kızlar Basketbol İl Birinciliği Batıpark Spor Salonunda oynanmaya başladı. Büyük çekişmelere sahne olan müsabakalarda genç kızlar oyunları ile büyüklerini aratmadı. Taraftar sayısının da yüksek olduğu müsabakalar sabah saat 09.00’da başladı. Genç Kızlar kategorisinde dün 3 müsabaka oynandı. Sütçü İmam Lisesi, rakibi Özel Ali Kenger Lisesi’ni ezici bir üstünlükle mağlup etti. Sütçü İmam Lisesi rakibi Özel Ali Kenger Lisesi’ni 136-2 mağlup etti. İkinci maç: Anadolu Öğretmen Lisesi- Hoca Ahmet Yesevi Lisesi arasında oynandı. Mücadeleyi Hoca Ahmet Yesevi Lisesi 39-34 kazandı. Kızlar kategorisinde üçüncü maç Özel Kipaş Fen Lisesi- Ş.İ.A.G. Özmen E.M.L. arasında oynandı. Özel Kipaş Fen Lisesi mücadeleyi 84-35 kazandı. Haber Merkezi

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.