Spor Toto Süper Lig'de Play-off Sistemine Geçiş

Spor Toto Süper Ligde Play-off Sistemine Geçiş
Spor Toto Süper Lig takımlarından Mersin İdman Yurdu Kulüp Başkanı Ali Kahramanlı, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından uygulanmasına karar verilen 'Play-Off' sisteminin doğru bir sistem olduğunu söyledi.

Spor Toto Süper Lig takımlarından Mersin İdman Yurdu Kulüp Başkanı Ali Kahramanlı, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından uygulanmasına karar verilen 'Play-Off' sisteminin doğru bir sistem olduğunu söyledi.

Süper Lig'de uygulanacak olan sistem ilgili açıklamalarda bulunan Kahramanlı, "Bu sistemde ilk 4'ün içerisinde kalan takımlar birbirleriyle maç yapacaklar. Oynanan maçlar sonucunda en çok puanı toplayan takım şampiyonluğunu ilan edecek. İlk 4 sıranın dışında kalan takımlarda birbirleriyle karşılaşacak. Bence uygun bir sistem. Bu uygulamayla birlikte maçlarda kimse kimseye taviz vermez" dedi.

Mersin İdman Yurdu Asbaşkanı Ayhan Erdem ise TFF'nin kararına tam destek verdiklerini belirtti.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.