Spor Toto Süper Lig'de Play-off Sistemine Geçiş
Yayınlanma:
Spor Toto Süper Lig takımlarından Mersin İdman Yurdu Kulüp Başkanı Ali Kahramanlı, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından uygulanmasına karar verilen 'Play-Off' sisteminin doğru bir sistem olduğunu söyledi.
Spor Toto Süper Lig takımlarından Mersin İdman Yurdu Kulüp Başkanı Ali Kahramanlı, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından uygulanmasına karar verilen 'Play-Off' sisteminin doğru bir sistem olduğunu söyledi.
Süper Lig'de uygulanacak olan sistem ilgili açıklamalarda bulunan Kahramanlı, "Bu sistemde ilk 4'ün içerisinde kalan takımlar birbirleriyle maç yapacaklar. Oynanan maçlar sonucunda en çok puanı toplayan takım şampiyonluğunu ilan edecek. İlk 4 sıranın dışında kalan takımlarda birbirleriyle karşılaşacak. Bence uygun bir sistem. Bu uygulamayla birlikte maçlarda kimse kimseye taviz vermez" dedi.
Mersin İdman Yurdu Asbaşkanı Ayhan Erdem ise TFF'nin kararına tam destek verdiklerini belirtti.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.