Spor Toto 3. Lig
Yayınlanma:
Spor Toto 3. Lig 2. Grup takımlarından Erganispor başkanı Rıfat Yılmaz, kötü bir takım olmadıklarını söyleyerek, yeni bir takım olmanın sıkıntılarını yaşadıklarını ifade etti.
Spor Toto 3. Lig 2. Grup takımlarından Erganispor başkanı Rıfat Yılmaz, kötü bir takım olmadıklarını söyleyerek, yeni bir takım olmanın sıkıntılarını yaşadıklarını ifade etti.
5 gün içinde oynadığı 2 maçı da farklı skorlarla kaybeden Erganispor'da yönetim başarısız sonuçlara tecrübe eksikliğini gerekçe gösterdi. Başkan Yılmaz, ligde oynadıkları ilk maçta Küçükçekmecespor karşısında 3-0'lık bir galibiyet elde ettiklerini, ikinci hafta Gölcükspor ile deplasmanda golsüz berabere kaldıklarını, Diyarbakır'da oynadıkları İskenderunspor 1967 maçını 4-1 ve deplasmandaki Sivas 4 Eylül Belediyespor mücadelesini ise 3-1'lik skorlarla kaybettiklerini, Karsspor maçında tek düşüncelerinin
galibiyet olduğunu belirtti.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.