Spor Toto 3. Lig

Spor Toto 3. Lig
Spor Toto 3. Lig 1. Grup takımlarından Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, pazar günü sahasında oynayacağı Manavgat Evrenseki maçından mutlak 3 puan almak istiyor.

Spor Toto 3. Lig 1. Grup takımlarından Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, pazar günü sahasında oynayacağı Manavgat Evrenseki maçından mutlak 3 puan almak istiyor.

Geçen haftayı deplasmanda oynadığı Kırıkkalespor beraberliğiyle kapatıp grubundaki liderliğini sürdüren Diyarbakır Büyükşehir Belediyesporlu futbolcular son idmanlarında Teknik Direktör Nurettin Şiro nezaretinde çift kale maç yaptılar. Teknik direktör Nurettin Şiro, idman sonrası yaptığı açıklamada, "Sahamızda oynayacağımız Manavgat Evrenseki maçını kazanıp liderliğimizi sürdürmek istiyoruz. Bunun için varımızı yoğumuzu sahaya dökeceğiz. Geçen haftaki kayıp puanımızı telafi etmek istiyoruz. İdmanlarımızı

tamamladık. Maç saatine kadar futbolcularımı kampa alıp moral ve motivasyon yönünden hazır duruma getireceğim" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.