Spor Toto 3. Lig

Spor Toto 3. Lig
Spor Toto 3. Lig'in 1, 2 ve 3. gruplarında mücadele edecek Diyarbakır takımlarından Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor ile Erganispor ilk maçlarını sahalarında, Kayapınar Belediyespor ise ilk karşılaşmasında deplasmanda mücadele edecek.

Spor Toto 3. Lig'in 1, 2 ve 3. gruplarında mücadele edecek Diyarbakır takımlarından Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor ile Erganispor ilk maçlarını sahalarında, Kayapınar Belediyespor ise ilk karşılaşmasında deplasmanda mücadele edecek.

Önceki gün çekilen 2011- 2012 Lig fikstürüne göre Diyarbakır'ı Spor Toto 3. Lig'de temsil edecek olan takımlardan Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor sahasında Akçabat Sebatspor ile Erganispor ise yine sahasında Küçük Çekmecespor ile oynayacak. Kayapınar Belediyespor ise deplasmanda Pazarspor ile oynayacak.

Kura çekimini değerlendiren Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor Teknik Direktörü Nurettin Şiro: "Lig uzun bir maratondur. Önemli olan lige iyi başlayıp devam ettirebilmektir" dedi.

Kayapınar Belediyespor Teknik Direktörü Yaşar Akçura, "Fikstürün tüm takımlara hayırlı olmasını diliyorum. Rakibin zayıfı yoktur. Önemli olan iyi bir çıkış yakalayıp hedefe ulaşmaktır" derken, Erganispor Başkanı Rıfat Yılmaz da "Fikstür herkese aynıdır. Fikstürü iyi değerlendirmek gerekiyor. Her rakibin hedefi başarıdır. Güçlü bir grubumuz var. Elimizden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağız" ifadelerini kullandı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.