Spor Toto 3. Lig
Spor Toto 3. Lig 3. Grup takımlarından Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor'da yeni sezonda 2. Lig'e yükselmeyi hedefliyor.
Sezonun ilk etap hazırlıklarını Kocaeli Kartepe'de tamamladıktan sonra, futbolcularına 3 gün izin veren teknik direktör Nurettin Şiro, iznin ardından takımına 2. etap çalışmalarına Ankara Kızılcahamam'da start verdi. Bugüne kadar dış transferde kadrosuna 6 yeni futbolcu katan Sarı- kırmızılılı takımın teknik direktörü Nurettin Şiro, "Lig başlayana kadar takım hazır hale gelecek. Bundan endişem yok. Günde iki idmanla hazırlıklarımızı sürdürüyoruz. Sabahları kondüsyon, öğleden sonraları ise teknik ve
taktik çalışmalarla kampımız sürüyor. Hazırlık maçları oynuyoruz. Takımda uyum sorunu gittikçe azalıyor. Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor olarak yeni sezonda hedefimiz 2. Lig" dedi.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.